bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

Dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 Ogłoszenie o zamówieniu
na dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek

Ogłoszenie opublikowano w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U./S 129 w dniu 08.07.2015 r.
PL-Mrozy: Produkty farmaceutyczne
2015/S 129-237168

Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina
Rudka, al. Teodora Dunina 1
Punkt kontaktowy: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Rudka, al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy
Osoba do kontaktów: mgr Joanna Wróbel
05-320 Mrozy
POLSKA
Tel.: +48 257574343-167
E-mail: zamowienia@rudka.com.pl
Faks: +48 257574343
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.rudka.com.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Sekretariat Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr Teodora Dunina
al. Teodora Dunina 1, Rudka
Osoba do kontaktów: Magdalena Kąca
05-320 Mrozy
POLSKA
Tel.: +48 257574343-147
E-mail: zamowienia@rudka.com.pl
Faks: +48 257574343
Adres internetowy: http://www.bip.rudka.com.pl
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna

I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie

I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Apteka Szpitalna Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Rudka, Al. T. Dunina 1, 05-320 Mrozy.

Kod NUTS PL12
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem postępowania jest dostawa produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek z podziałem na 40 części:
pakiet nr 1 – leki podstawowe;
pakiet nr 2 – leki podstawowe;
pakiet nr 3 – leki podstawowe;
pakiet nr 4 – leki podstawowe;
pakiet nr 5 – leki podstawowe;
pakiet nr 6 – leki podstawowe;
pakiet nr 7 – leki podstawowe;
pakiet nr 8 – leki podstawowe;
pakiet nr 9 – leki podstawowe;
pakiet nr 10 – leki podstawowe;
pakiet nr 11 – leki podstawowe;
pakiet nr 12 – leki podstawowe;
pakiet nr 13 – leki podstawowe;
pakiet nr 14 – leki podstawowe;
pakiet nr 15 – leki podstawowe;
pakiet nr 16 – leki podstawowe;
pakiet nr 17 – leki podstawowe;
pakiet nr 18 – leki podstawowe;
pakiet nr 19 – leki podstawowe;
pakiet nr 20 – leki podstawowe;
pakiet nr 21 – leki podstawowe;
pakiet nr 22 – leki podstawowe;
pakiet nr 23 – leki podstawowe;
pakiet nr 24 – leki onkologiczne;
pakiet nr 25 – leki onkologiczne;
pakiet nr 26 – leki onkologiczne;
pakiet nr 27 – leki onkologiczne;
pakiet nr 28 – leki onkologiczne;
pakiet nr 29 – leki onkologiczne;
pakiet nr 30 – leki onkologiczne;
pakiet nr 31 – płyny infuzyjne;
pakiet nr 32 – płyny infuzyjne;
pakiet nr 33 – środki odurzające i psychotropowe;
pakiet nr 34 – środki opatrunkowe;
pakiet nr 35 – środki opatrunkowe;
pakiet nr 36 – pieluchomajtki;
pakiet nr 37 – plastry;
pakiet nr 38 – plastry;
pakiet nr 39 – preparaty leczenia żywieniowego;
pakiet nr 40 – preparaty leczenia żywieniowego;

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000, 33140000, 33770000, 33692510
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części

II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Pakiet nr 1 – leki podstawowe;
pakiet nr 2 – leki podstawowe;
pakiet nr 3 – leki podstawowe;
pakiet nr 4 – leki podstawowe;
pakiet nr 5 – leki podstawowe;
pakiet nr 6 – leki podstawowe;
pakiet nr 7 – leki podstawowe;
pakiet nr 8 – leki podstawowe;
pakiet nr 9 – leki podstawowe;
pakiet nr 10 – leki podstawowe;
pakiet nr 11 – leki podstawowe;
pakiet nr 12 – leki podstawowe;
pakiet nr 13 – leki podstawowe;
pakiet nr 14 – leki podstawowe;
pakiet nr 15 – leki podstawowe;
pakiet nr 16 – leki podstawowe;
pakiet nr 17 – leki podstawowe;
pakiet nr 18 – leki podstawowe;
pakiet nr 19 – leki podstawowe;
pakiet nr 20 – leki podstawowe;
pakiet nr 21 – leki podstawowe;
pakiet nr 22 – leki podstawowe;
pakiet nr 23 – leki podstawowe;
pakiet nr 24 – leki onkologiczne;
pakiet nr 25 – leki onkologiczne;
pakiet nr 26 – leki onkologiczne;
pakiet nr 27 – leki onkologiczne;
pakiet nr 28 – leki onkologiczne;
pakiet nr 29 – leki onkologiczne;
pakiet nr 30 – leki onkologiczne;
pakiet nr 31 – płyny infuzyjne;
pakiet nr 32 – płyny infuzyjne;
pakiet nr 33 – środki odurzające i psychotropowe;
pakiet nr 34 – środki opatrunkowe;
pakiet nr 35 – środki opatrunkowe;
pakiet nr 36 – pieluchomajtki;
pakiet nr 37 – plastry;
pakiet nr 38 – plastry;
pakiet nr 39 – preparaty leczenia żywieniowego;
pakiet nr 40 – preparaty leczenia żywieniowego;
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 550 395,66 PLN

II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie

II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 282 082,65 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 21 720 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 95 758,52 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 41 629,26 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 99 752,80 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 24 835,48 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 63 406,30 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 14 935,44 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 11 088,31 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 16 821 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 98 440 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 7 347,76 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 94 250 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 52 922 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 10 059,94 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 136 707,90 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 13 770 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 3 954,30 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 19 Nazwa: Pakiet nr 19
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 11 970 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 20 Nazwa: Pakiet nr 20
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 800,20 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 21 Nazwa: Pakiet nr 21
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 47 510,10 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 22 Nazwa: Pakiet nr 22
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 083 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 23 Nazwa: Pakiet nr 23
1)Krótki opis
Leki podstawowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 267 770,39 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 24 Nazwa: Pakiet nr 24
1)Krótki opis
Leki onkologiczne.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 106 945,28 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 25 Nazwa: Pakiet nr 25
1)Krótki opis
Leki onkologiczne.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 150 958,86 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 26 Nazwa: Pakiet nr 26
1)Krótki opis
Leki onkologiczne.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 17 964 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 27 Nazwa: Pakiet nr 27
1)Krótki opis
Leki onkologiczne.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 148 622,50 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 28 Nazwa: Pakiet nr 28
1)Krótki opis
Leki onkologiczne.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 27 805,08 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 29 Nazwa: Pakiet nr 29
1)Krótki opis
Leki onkologiczne.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 85 050 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 30 Nazwa: Pakiet nr 30
1)Krótki opis
Leki onkologiczne.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 145 840,86 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 31 Nazwa: Pakiet nr 31
1)Krótki opis
Płyny infuzyjne.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 68 484,20 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 32 Nazwa: Pakiet nr 32
1)Krótki opis
Płyny infuzyjne.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 9 500 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 33 Nazwa: Pakiet nr 33
1)Krótki opis
Środki odurzające i psychotropowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000, 33690000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 12 912,43 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 34 Nazwa: Pakiet nr 34
1)Krótki opis
Środki opatrunkowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy materiałów opatrunkowych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 79 755,20 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 35 Nazwa: Pakiet nr 35
1)Krótki opis
Środki opatrunkowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy materiałów opatrunkowych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 11 206,30 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 36 Nazwa: Pakiet nr 36
1)Krótki opis
Pieluchomajtki.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33770000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy pieluchomajtek przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 150 100 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 37 Nazwa: Pakiet nr 37
1)Krótki opis
Plastry.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy materiałów opatrunkowych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 10 694,40 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 38 Nazwa: Pakiet nr 38
1)Krótki opis
Plastry.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33140000
3)Wielkość lub zakres
Dostawy materiałów opatrunkowych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 000 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 39 Nazwa: Pakiet nr 39
1)Krótki opis
Preparaty leczenia żywieniowego.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33692510
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 68 711,20 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 40 Nazwa: Pakiet nr 40
1)Krótki opis
Preparaty leczenia żywieniowego.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33692510
3)Wielkość lub zakres
Dostawy produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 34 230 PLN

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 25 505zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy pięćset pięć złotych). W przypadku składania ofert częściowych wadium musi być wniesione w wysokości stosownej do oferowanych części: pakiet nr 1-leki podstawowe -2 821zł; pakiet nr 2-leki podstawowe -217zł; pakiet nr 3-leki podstawowe-958zł; pakiet nr 4-leki podstawowe-416zł; pakiet nr 5-leki podstawowe-998zł; pakiet nr 6-leki podstawowe-248zł; pakiet nr 7-leki podstawowe-634zł; pakiet nr 8-leki podstawowe-149zł; pakiet nr 9-leki podstawowe-111zł; pakiet nr 10-leki podstawowe-168zł; pakiet nr 11-leki podstawowe-984zł; pakiet nr 12-leki podstawowe-73zł; pakiet nr 13-leki podstawowe-943zł; pakiet nr 14-leki podstawowe-529zł; pakiet nr 15-leki podstawowe-101zł; pakiet nr 16-leki podstawowe-1 367zł; pakiet nr 17-leki podstawowe-138zł; pakiet nr 18-leki podstawowe-40zł; pakiet nr 19-leki podstawowe-120zł; pakiet nr 20-leki podstawowe-8zł; pakiet nr 21-leki podstawowe-475zł; pakiet nr 22-leki podstawowe-21zł; pakiet nr 23-leki podstawowe-2 678zł; pakiet nr 24-leki onkologiczne-1 069zł; pakiet nr 25-leki onkologiczne- 1 510zł; pakiet nr 26-leki onkologiczne- 180zł; pakiet nr 27-leki onkologiczne- 1 486zł; pakiet nr 28-leki onkologiczne- 278zł; pakiet nr 29-leki onkologiczne- 851zł; pakiet nr 30-leki onkologiczne- 1 458zł; pakiet nr 31-płyny infuzyjne-685zł; pakiet nr 32-płyny infuzyjne- 95zł; pakiet nr 33-środki odurzające i psychotropowe- 129zł; pakiet nr 34-środki opatrunkowe- 798zł; pakiet nr 35-środki opatrunkowe- 112zł; pakiet nr 36-pieluchomajtki- 1 501zł; pakiet nr 37-plastry- 107zł; pakiet nr 38-plastry- 20zł; pakiet nr 39-preparaty leczenia żywieniowego- 687zł; pakiet nr 40- preparaty leczenia żywieniowego- 342zł.

III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Rozliczenie za sukcesywnie dostarczany towar odbywać się będzie fakturami częściowymi, z których każda płatna będzie po zrealizowaniu przez wykonawcę odpowiedniej partii zamówienia i dokonaniu jej odbioru, przelewem na konto wykonawcy w ciągu 60 dni od daty dostarczenia faktury VAT.

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Nie dotyczy.

III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania– Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dokument określający uprawnienia do występowania w obrocie gospodarczym objętym zamówieniem (zezwolenie/koncesja), w przypadku gdy przepisy prawa nie nakładają takiego obowiązku – oświadczenie;

b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w związku z brakiem podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 i art. 24 ust.2 pkt. 5 ustawy Pzp – Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę zgodnie z ppkt. 6.1.1. – 6.1.8. SIWZ dostępnej na stronie http://www.bip.rudka.com.pl
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową odpowiednio na kwotę 1 238 600zł. W przypadku składania ofert częściowych Wykonawca musi wykazać środki lub zdolność kredytowa w wysokości stosownej do oferowanych części: pakiet nr 1- leki podstawowe- 137100zł; pakiet nr 2- leki podstawowe-10600zł; pakiet nr 3- leki podstawowe-46500zł; pakiet nr 4- leki podstawowe-20200zł; pakiet nr 5- leki podstawowe-48500zł; pakiet nr 6- leki podstawowe-12100zł; pakiet nr 7- leki podstawowe-30800zł; pakiet nr 8- leki podstawowe-7300zł; pakiet nr 9- leki podstawowe-5400zł; pakiet nr 10- leki podstawowe-8200zł; pakiet nr 11- leki podstawowe-47800zł; pakiet nr 12- leki podstawowe- 3600zł; pakiet nr 13- leki podstawowe- 45800zł; pakiet nr 14- leki podstawowe- 25700zł; pakiet nr 15- leki podstawowe- 4900zł; pakiet nr 16- leki podstawowe- 66400zł; pakiet nr 17- leki podstawowe- 6700zł; pakiet nr 18- leki podstawowe- 1900zł; pakiet nr 19- leki podstawowe- 5800zł; pakiet nr 20- leki podstawowe- 400zł; pakiet nr 21- leki podstawowe- 23100zł; pakiet nr 22- leki podstawowe- 100zł; pakiet nr 23- leki podstawowe- 130100zł; pakiet nr 24- leki onkologiczne- 52000zł; pakiet nr 25- leki onkologiczne- 73400zł; pakiet nr 26- leki onkologiczne- 8700zł pakiet nr 27-leki onkologiczne – 72200zł; pakiet nr 28-leki onkologiczne – 13500zł; pakiet nr 29- leki onkologiczne – 41300zł; pakiet nr 30- leki onkologiczne- 70900zł; pakiet nr 31-płyny infuzyjne – 33300zł; pakiet nr 32- płyny infuzyjne – 4600zł; pakiet nr 33- środki odurzające i psychotropowe – 6300zł; pakiet nr 34- środki opatrunkowe- 38800zł; pakiet nr 35- środki opatrunkowe- 5400zł; pakiet nr 36- pieluchomajtki- 72900zł; pakiet nr 37- plastry- 5200zł; pakiet nr 38- plastry- 1000zł; pakiet nr 39- preparaty leczenia żywieniowego- 32800zł; pakiet nr 40- preparaty leczenia żywieniowego- 16400zł.

III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Zamawiający uzna warunki za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) minimum dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym oferowany przedmiot zamówienia.

III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 90
2. Czas dostaw. Waga 10
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
AE/MK/2710/2/15

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie

IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
14.8.2015 - 12:00

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 14.8.2015

Miejscowość:
Rudka
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1)Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w innych sposób niż faksem lub drogą elektroniczną. 2)Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.3) Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt.1 i 2 wnosi się: w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 4) Jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się w terminie 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 5) Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy i innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów niniejszej ustawy. 6) Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacją wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy Pzp. 7)Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego właściwego dla siedziby zamawiającego za pośrednictwem Prezesa KIO w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
3.7.2015

Do pobrania:

dokumentacja.zip

Ogłoszenia:

  1. odpowiedzi na pytania (30.07.2015 12:08)
  2. informacja o zmianie ogłoszenia (30.07.2015 12:18)
  3. Sprostowanie (11.08.2015 13:12)
  4. Zawiadomienie o wyborze ofert (24.09.2015 12:40)
Opublikował: Magdalena Kąca
Publikacja dnia: 08.07.2015 09:15
Dokument oglądany razy: 1613
Podlega Ustawie